lördag 23 februari 2013

It started with a whisper

God dag!

Under gårdagen sken solen på riktigt för första gången på minst någon vecka, åtminstone kändes det så. Förvisso är det fortfarande vinter, och jag tycker att snön kan ligga kvar några dagar till - men det ska inte behöva betyda att himlen måste täckas av gråa moln - nog har längtan efter vår och sommar också börjat smyga sig på.

Hur som helst, så hade jag en riktigt fin fredag igår - skolan var i princip som vanligt, och efteråt gick jag och Laura hem till mig, där vi åt tacos, lyssnade på musik och pratade. Kvällen tillbringade jag och familjen framför Harry Potter och den Flammande bägaren (nummer fyra i serien), och helt ärligt, HP är nog bland det allra bästa som finns.
Denna lördag har jag tagit det lugnt och läst en del, och senare i eftermiddag ska jag simträna och gå på bio! Jag hoppas att ni haft en fin vecka och att ni får en riktigt härlig helg, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar