lördag 13 oktober 2012

Övernattning


Det har varit en hektisk vecka med massor av prov (och då menar jag faktiskt massor), och detta har varit, (förutom en allmän olust till att blogga), en bidragande faktor till att jag inte har bloggat. Men veckan, som förövrigt sett ut ungefär såhär (se nedanför), har också innehållit mycket skratt och prat med mina fina vänner;

Måndagen innebar egentligen ingenting speciellt, om än dock övning med "podiet" inför Lucian. På tisdagseftermiddagen, däremot, gick jag och fikade med Laura och Saga, och sedan följde vi upp Fia för en konfa-träff.
Onsdagen innebar det vanliga i skolan - IUP och slöjd, och därefter prov i både franska och engelska - och efteråt begav jag, Fia och Saga oss till mitt piano och därefter till stan där jag inhandlade Jellicoe Road på engelska.
På torsdagseftermiddagen stack jag till träningen där vi sprang en kort bit, och sedan hade utestyrketräning och igår (fredags) var jag och familjen hembjudna på middag hos Fia på kvällen.
Idag vaknade jag upp klockan sju (varför, eller hur jag kan vakna så tidigt vet jag inte), och gick upp med en riktigt träningsvärk i hela överkroppen, samt lite ont i nacken efter att jag igår råkade "rulla" på min nacke när jag skulle göra en bakåtkullerbytta... Sedan såg jag på Gossip Girl och sedan dess har jag inte gjort speciellt mycket.
Om runt en timma kommer Paula och ska sova över, vilket kommer bli kul och imorgon ska vi, tillsammans med Fia och Laura på Gudstjänst.

Jag hoppas att ni haft en finfin vecka, kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar