torsdag 5 januari 2012

Simon och Ekarna.


Det är denna film, som jag imorgon ska se på bio - och det ska bli spännande att få reda på "hur den är", för den verkar riktigt bra + att det är många duktiga skådespelare som medverkar i filmen.
Min mamma har även läst boken, trots att det var längesedan, och hon säger att den är jättebra - så jag tror att jag får ta och läsa den!

Har ni sett filmen/läst boken och vad tyckte ni om den i sådana fall?

Dagen idag har bara rullat på, och jag har bland annat hunnit med att baka kladdkaka, se en film och läsa ut en bok jag började på igår.
Ikväll kommer min mormor och morfar för att fira min födelsedag (i efterskott, förvisso), det ska bli väldigt trevligt.

Puss och Kram!

1 kommentar:

  1. Sv: Nu har jag svarat på ditt mejl!

    Jag har sett Simon och Ekarna. Och visst, den var bra. Men jag hade verkligen trott att den var outstanding. Att jag skulle gråta floder...

    Den var bra, men jag tror att du fattar vad jag menar ;-)

    Mamma hade också läst den och jag tror att vi har boken. Ska ta och läsa den jag med :)
    Puss

    SvaraRadera