söndag 1 januari 2012

Fotoalbum.


Som jag nämnt i några av de tidigare inläggen så fick jag både; Fotoalbum, pennor och klistermärken + framkallning av en massa foton i födelsedagspresent.
Jag har även fått hem de cirka 300 fotona som jag valde att framkalla och nu ska alla in i albumet!
Tanken är, som den brukar med fotoalbum, att jag ska fixa i ordning det och skriva små kommentarer till bilderna etc. för att minnas alla underbara stunder!
Detta är förmodligen vad jag kommer hålla på med ikväll^^

3 kommentarer:

  1. Sv:
    1: Tack så mycket!:)<3 Men du skulle ha sett mig, jag satt och var nära till tårar när min design inte ville som jag ville när den väl kom in på bloggen... :-P
    2: Jag får bloggkickar ibland, hehe. Men saken är den att jag bloggar flera inlägg efter varandra. Alltså, jag pubilcerar ett och påbörjar sedan ett nytt :-)
    3: Gott nytt år! Eller ska jag önska dig en god fortsättning?:-) Hoppas att ditt 2012 blir fint!<3
    4:e Jag döööör, Filippa= loves Matthew & Mary (finaste paret!?) Ja, ett maraton skulle kanske vara kul :D
    + det var INTE en "onödigt lång" kommentar! :-*
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Sv: Det är klart :)<33333 <---notera hur många hjärtan(eller hur många treor ^^)
    2012 ska bli underbart! :)
    Du får gärna sno listan :D Det ska bli spännande att läsa dina svar :-*

    Puss och kram! Och må Matthew & Mary leva lyckliga i alla sina dagar.
    *the end*

    SvaraRadera
  3. Sv: Jag läste ditt mejl, tack så mycket :-) Jag svarar så fort jag kan!

    Puss min älskade<3

    SvaraRadera