fredag 6 januari 2012

Marc Jacobs och Lancôme.




Världens två underbaraste parfymer - Marc Jacobs Daisy och Lancôme's Trésor in love.
Båda har jag fått i födelsedagspresent, den ena av min mamma och den andra fick jag igår av min mormor och morfar, ett extra plus till båda för de söta flaskorna.



Dagen i övrigt har varit/och kommer fortsatt vara relativt lugn... om en liten ska jag se Simon och Ekarna på bio!
Jag vill också passa på att tipsa om filmen Dear John, och många av er har förmodligen redan sett den..
- Jag, för min del, hade både hört om den när kompisar pratat om den och sett på hyllorna när jag har hyrt film, men aldrig tittat på den. Så sa Filippa att jag bara måste se den och... jag grät nog genom halva filmen. (Det råkar vara så att jag utrustats med förmågan att gråta otroligt lätt till filmer och böcker...^^).

4 kommentarer:

  1. hej johanna !
    Det var ett tag sedan nu va ^^
    Hoppas du haft ett toppen lov och bra början på nytt åt :)
    Vi får la ta o synas snart hörru ;)
    puss och kram / stina <3

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag tycker absolut att filmen var sevärd :)!
    Dock hade jag så höga förväntningar att jag var nervös innan jag skulle in i biosalongen, hehe...

    Kanske var det de usla barnskådespelarna (som förövrigt var super söta) som gjorde den lite sämre... Det var liksom ganska stela dialoger mellan de...

    Aja, bra var den men inte lika bra som: DEAAAR JOOOHN!<3 Ohlal´la

    SvaraRadera
  3. Sv: Lyssna på låten PAPERWEIGHT efter att du har sett filmen. One word:
    TEARS... buhu :'(

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack söta trettonåring!<3

    SvaraRadera