måndag 9 januari 2012

Love will take you

 

If we never found this love
If we never took that road
If hadn't had the heart
We wouldn't have this home

Sista dagen av detta underbara, men snöfattiga lov, och jag passar på att njuta extra mycket idag - imorgon väntar en ny termin, och nya tag.
Under den senaste veckan som gått har jag; läst 6 böcker, sett på Simon och Ekarna och Dear John, umgåtts med familj och släkt, badat och bara tagit det lugnt.

Jag hoppas att ni haft ett bra och händelserikt jullov, kram!

3 kommentarer:

  1. Sv: Johanna my dear!
    Jag vet att detta inte kommer att hindra dig, men... Du ska inte köpa något till mig!<3
    Jag köpte inget till dig...(okej, dock gjorde du det inte heller, 2011) ^^

    Köper du till mig nu kan du garanterat räkna med en present på din 14-års dag! (okej, det hade du fått ändå:-P )

    SvaraRadera
  2. Sv: "Muhahaha"??? Har du gott och blivit en ko? Mohahah ;)<3
    Det ska bli spännande o se vad du klurat ut/kommer att klura ut:-D
    XOXO

    SvaraRadera
  3. sv : men då ska jag göra dej lite glad o säga "Bättre sent än aldrig" .
    true shiit dedär ^^ Kram / stina

    SvaraRadera