torsdag 15 december 2011

Arms.

 

I never thought you would be the one to hold my heart
But you came me around and knocked me of the ground from the start
You put your arms around me
And I belive it's easier for you to let me go
You put your arms around me and I'm home

Jag ska försöka sammanfatta dagen lite kort, eftersom jag måste plugga lite alldeles strax!

Dagen startade med Kemiprov, vilket gick väldigt bra.
Efter Kemin hade vi Engelska, där vi hade individuella förhör med vår lärare, även där gick det bra.
På torsdagar har vi vår tidiga lunch - 10.20 - men eftersom vår Fysik var inställd hade vi två timmars hål.
Näst på schemat var Svenska, där vi drog lotter om biobiljetter - tydligen hade jag läst 5200 sidor den här hösten^^
Efter det hade vi Franska och sedan Bild.
Det var en ovanligt bra dag idag, för att vara en torsdag - annars brukar oftast dessa dagar (i och med den långa dagen/det långa schemat) "sega sig fram".
Ha det bra!
Kram.


4 kommentarer:

  1. sv: haha , jaa jag vill också ha pengar och presentkort så man kan shoppa massor ! :D
    Nej , det är väl inte det ;)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. sv: haha , precis :D<3

    Vad gör du under helgen då? :)

    SvaraRadera
  3. www.stinadahlstrom.devote.se <----- min nya blogg!
    / stina ♥

    SvaraRadera
  4. sv: okej , jag ska ha en "slapp helg" se på film , vara med familjen och sen så ska vi hämta julgran ! :) Ska också börja skriva på en teknik uppgift :)<3

    SvaraRadera