tisdag 13 december 2011

Comptine d'en autre été, l'après-midi


It was you who learned me how to live - made me live - though it still was another who kept me alive.

Arkiv bild från... juni tror jag, det var i alla fall någon gång innan skolavslutningen eftersom det är min skolavslutningsklänning jag har på mig!
Dagen har varit bra, och jag sitter framför datorn och lyssnar på musik - bland annat Comptine d'en autre été, l'après-midi av Yann Tiersen och Claire de Lune av Debussy.
Klassisk musik? Ja.
Ska alldeles strax stänga av och göra mig i ordning inför träningen, ha det bra!

Kram.

2 kommentarer:

  1. sv: haha , ja dom blev missfärgade o.O
    Men typ samma färg som när man bakar bullar XD


    Fin bild föressten ! :)
    Puss!/Julia

    SvaraRadera
  2. sv: tack :)Haha ja det var ganska kul , bara att det inte är så roligt med stearin och så.. :/
    puss :D<3

    SvaraRadera