söndag 18 december 2011

Back into the 80's.


 Bilder från de senaste dagarna, Klicka för att läsa vidare!



Hej!

Jag tänkte gå igenom de senaste dagarna, genom att förklara med bilderna.
Bild 1: I Fredags kokade jag, pappa och bröderna knäck - en med Lakrits i och en traditionell - dem blev supergoda!
Bild 2 och 3: Efter att vi kokat knäcken pyntade vi granen, även den blev väldigt lyckad, jag älskar julen - att klä granen, köpa julklappar och så vidare, det är bara snön som fattas...
Bild 4 och 5: Igår vid lunchtid åkte vi till Farfar, men innan dess stannade vi till och köpte en ny almanacka till mig, inför 2012.
Bild 6 och 7: Väl framme firade vi min farfars födelsedag med bland annat en spansk mandeltårta, som var såå god.
Bild 8 och 9: Mina nya platåskor från 80-talet.
Idag, innan vi åkte hem, åkte vi till min pappas kusin - och hon hade plockat fram sina gamla platåskor från 80-talet, alltså dem på bilden, jag älskar dem!

Hoppas ni haft en underbar helg och fjärde advent :)

Puss och Kram!

4 kommentarer:

  1. btw , har ändrat min bloggadress till : http://juliajohnsen.blogspot.com/
    Puss! :)

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Knäcksugen jag blr nu :D

    SvaraRadera