lördag 22 oktober 2011

Det är konstigt hur snabbt allting förändras.

Hej allihopa och ursäkta för den dåliga uppdateringen!
(Här inleder man inlägg med ursäkta...)
Hoppas ni haft en bra vecka och att ni passar på att njuta av att det är helg.
Själv lyssnar jag på musik och läser, men tänkte passa på att skriva ett inlägg nu när jag äntligen har tid.

Veckan har varit bra, ganska mycket plugg... vi har två prov redan tills nästa vecka^^
(Måste plugga idag med för den delen).
Men innan dess ska jag och ena brodern dra till klubben och hjälpa till och städa. 
Inte för att jag är jättemycket för att städa, men jag tror att det kan bli ganska skojj när många andra är där!
Just det, ska berätta om en sak också.
Bläckincidenten:

Lite kortfattat så var det såhär att jag hade lånat ut en bläckpenna till en kille i klassen och när jag fick tillbaka den var den sönder.
Spetsen hade på något konstigt sätt trillat av så jag tog hem den för att slänga den.
Dock var jag totalt oinformerad om att det kunde rinna bläck från det stället där pennspetsen trillat av.
Så min väska, några av mina mappar, mobilen och mitt headset till hörlurarna blev helt bläckiga.
Och jag kan ju säga att bläck INTE är det lättaste att handskas med och detta ledde till att jag var tvungen att slänga headsettet.
Därför ska jag idag köpa ett nytt headset + hämta ut en sak på bibblan.

Detta blev ett otroligt långt inlägg, haha.
Ha det bra!

Puss!

2 kommentarer:

  1. Sv': Precis, tror att det är så att vi också delar in människor i grupper... men det jag stör mig mest på är att nån säger:
    - ni är jättelika!
    - nej, det är bara för att vi bara är halvkoreaner, men annars är vi ju jätteolika.
    -nej ni är jättelika!

    Stör mig bara helt enkelt... -.- MEN DET ÄR INGET ATT JAGA UPP SIG ÖVER! XD
    Hoppas att du fick bort det mesta av bläcket så att inte dina saker förstördes helt'!

    Puss
    F

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag vet, min sötnos åkte ut!
    Fattar du vilka mammakänslor jag känner för honom! Han stod och verkligen försökte, dansade och sjöng och de bara sågar honom!(började nästan gråta)
    /Filippa

    SvaraRadera