lördag 22 oktober 2011

Lördagskväll!



Hej!

Sitter framför datorn, men ska alldeles strax stänga av för idag och sätta mig i soffan och lyssna på musik och läsa!
Förmodligen blir det Fångarna på Fortet final också ^.^

Att städa idag var kul - inte för just för att det är särskilt spännande att städa - utan mest för att man fick träffa alla roliga människor! 
Efter städningen stack jag, Pappa och ena brodern till bibblan - där jag bland annat hyrde filmen En blomma i Afrikas öken, den var väldigt fin och se. Särskilt som jag nyss läst ut boken!
Inskaffade mig också ett nytt headset :)

Hoppas ni haft en härlig dag!

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Jag måste också inskaffa ett nytt headsett snart .. :/

    Haft en bra vecka? :D <3

    SvaraRadera
  2. Sv; jaa denna veckan har verkligen gått jätte fort , jag har typ inte hunnit att göra någonting alls XD kram <3

    SvaraRadera