lördag 23 juli 2011

Snart augusti :o

Kom och tänka på att det snart är augusti, det är inte klokt hur snabbt tiden går!
Det känns som att det alldeles nyss var skolavslutning, och samtidigt känns det som en halv evighet sedan... skolan börjar ju faktiskt om runt en månad!
 
Denna lördag har jag mest tagit det lugnt, mamma skjutsade oss till pappa - för vi skulle få lite besök - ska hem till mamma igen om runt en timma.
Igår hämtade pappa min bok (Stolthet och fördom) och när jag kom hit till pappa idag, upptäckte jag att han köpt Jane Eyre på film till mig - så nu blir det att se på film lite senare! :)

Hoppas ni får en fortsatt bra lördag och helg!

Puss!

1 kommentar:

  1. Hej Johanna och tack för en trevlig kväll. Haha jag låter som en tant men det får du stå ut med. Tack jag fick massa saker bland annat högtalare till datorn. När fyller du år? :D <3

    SvaraRadera