tisdag 26 juli 2011

Tränat

Kom hem från träningen är en stund sedan, och har precis ätit mat och lite sånt!
Idag paddlade vi inte, utan var ute och sprang plus körde medicinboll och styrka :)
Var på A6 idag med, och köpte ett par nya löparskor - är supernöjd :)

Igårkväll tränade jag på friskis tillsammans med Filippa och Beata, vi hade tänkt gå på aerobics - istället blev det aerobics blandat med step - det var verkligen roligt!
Imorgon har jag inga planer, skulle kanske va med Filippa, vi får se hur det blir!


Kram

2 kommentarer:

  1. Ja visst var det kul! Hoppas att ni får det superkul Kram <3 :)

    SvaraRadera
  2. Jag samtycker! Det blev verkligen superfint, och jag är förvånad över hur bra det höll!

    Filmen är verkligen fantastisk och hjärtskärande på samma gång! Kan inte sluta tänka på den! Fjäder-pojken är ju underbar :) Blev också riktigt sugen och förväntansfull när vi pratade om den lilla hästpojken, (Jacob) att se Breaking Dawn. Du och jag kommer "rycka" loss inne i biosalongen!

    Kram
    Filippa

    SvaraRadera