torsdag 21 juli 2011

Torsdagen den 21 juli 2011

Idag är det min namnsdag (Johanna) och jag ska alldeles strax sticka ut med mamma och bröderna till golfbanan (mamma ska slå lite, och jag skulle få glass, hehe)!
Men, tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg i alla fall :)
Filmen igår var helt underbar - regissören har gjort ett otroligt jobb, dock fanns det vissa ställen som dom kunde förlängt lite och andra saker de kunde ändrat på. Men jag ska inte klaga, den levde helt klart upp till mina förväntningar!
Idag har jag bara slappat - pappa sa att min bok har kommit (Pride and Prejudice), så han kanske ska komma hit imorgon med boken eller så ska jag hämta den hemma hos honom! <3

Puss och Kram

3 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen och hoppas att boken är bra. Sv: Jaa jag hade det superbra i Göteborg alltid lika kul ni den stan :) <3

    SvaraRadera
  2. Sv: My goood! Vill verkligen läsa, fast på både svenska och Engelska! :) Vill du veta en annan sak?! Jag blev svartlistad från bibblan innan :S Kände mig som en skurk! (vf? jo jag hade råkat tappa "ingen sommar utan dig" i vatnnet, sen så lånade stina den, och hon lämnade tillbaka den, men jag kunde ju inte betala för skadan eftersom jag inte har varit hemma!!!:S men nu är skadan betalad! Puh! Så jag fick den vattenskadade boooken!! Jippie, så jag är nu en stolt ägare till "ingen sommar utan dig" , om du vill läsa den på svenska :)
    Puss
    Filippa

    SvaraRadera
  3. SV: Ja det var verkligen synd att du inte kunde komma*! Vi hade det verkligen supertrevligt! :)
    God mat också :D (Y)

    Puss/Filippa

    SvaraRadera