lördag 18 juni 2011

Sooovvaa...

Hade jätteskojj med Filippa igår/idag, ska dit igen om en liten stund, vi ska på middag hos dom!
Egentligen skulle vi ju sovit hemma hos mig, men det blev ändrade planer i och med att maten blev lite sen.
Det fick bli att jag sov hos dom istället, vilket gick lika bra ;)
Vi bestämde oss för att ha Twilight-maraton och hyrde Twilight och New Moon och så hade jag med mig Eclipse. Olle (Filippas storasyster) var med också... hehe, fast hon blev liter irriterad på mig. Satt och kommenterade nästan alla scener ur filmerna, kan dom utantill, böckerna med + att jag kan ganska många repliker -.-'
Vi var klara runt 04.00 och sen så satt vi lite vid datorn, somnade runt 06.00-06.15!
Vaknade runt elva och sen gick vi upp!
Resten av dagen har vi mest softat och läst, hehe :)
Uppdaterar mer senare, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar