fredag 17 juni 2011

Pics



Ska ju försöka ta tag i det där med att uppdatera med fler bilder till inläggen, så här kommer några.
Hehe, bestämde mig för att photoshopa lite!

Gårdagen var toppen, Filippa och Beata är super goa!
Vi bakade, skrattade och snackade sen så satt vi och målade naglarna (eller rättare sagt, Filippa målade mina naglar, resultatet ser ni på tredje bilden), efter det var Beata tvungen att sticka och jag och Filippa satt kvar på hennes rum och snackade.
När jag sen skulle gå, följde hon mig hem för vi hade så mycket att prata om. Hehe, sen gick vi runt i typ 40 minuter utanför mitt hus och snackade ännu mer innan vi sa hejdå.
(Det var inte riktigt allt vi gjorde, men det mesta!) 

Om en liiten stund kommer Jenny, men först ska jag och brorsan äta mat och ikväll ska Filippa och jag sova över, det ska bli kul! :)
Måste dra nu, puss.

1 kommentar:

  1. Super fina bilder ! ;D

    händer under sommaren då? ;D♥

    SvaraRadera