söndag 19 juni 2011

Stadsbiblioteket :)

Dagen idag har varit toppen!
Mest slappat, men ändå.
Här kommer en liten redogörelse om helgen:
  • (Fredag) Var med Jenny under dagen och sen på kvällen var jag med Filippa, i och med att vi skulle sova över. Var ju tänkt att vi skulle sova hos mig, men det blev hos henne istället ;)
  • På kvällen hade vi Twilight-maraton, Filippa hade inte sätt filmerna, så vi bestämde oss för att göra det! Filippas syrra Olle var med också... somnade som sagt runt 06.00, hehe :P
  •  (Lördag) Vaknade vid elva-tiden, gick upp och åt frukost, resten av dagen slappade och läste vi.
  • Senare på eftermiddagen gick jag hem igen för att sedan gå till Filippa och hennes familj igen, tillsammans med pappa och börderna. Hade hur skojj som helst igår, satt och skrattade hela kvällen tillsammans med Filippa, Olle, Phillippe och Ylva! 
  • (Söndag) Idag har jag mest tagit det lugnt. Var en sväng på bibblan och lånade lite böcker *host* inte liite, 16 stycken... hehe ;) Lånade alla 10 böckerna i serien Power!!, Filippa tipsade mig om den, och jag håller med, den är verkligen jättebra! Har spelat ganska mycket piano idag, sitter och lär mig låter på youtube ;)
  • Just nu sitter jag framför datorn, men måste packa, så ska göra det alldeles strax!
Sticker ju till Frankrike snart med mamma, och jag vet inte, jag tror inte jag kan ha med datorn, aja vi får se, ni lär ju märka om jag uppdaterar eller inte! Men vi åker inte än, så några inlägg till blir det nog i alla fall!
Efter Frankrike åker vi till farfar och sen till Stockholm, både Frankrike och Farfar och Stockholm ska bli TOPPEN!
Har haft en UNDERBAR helg!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar