onsdag 22 juni 2011

Det var väl nyss det var såhär?

Känns som om det var igår snön täckte marken och det var minusgrader.
Tycker egentligen att vädret var bättre då, för jag älskar snö (och sol med för den delen) men det här "mellanvädret" när det bara är mulet och regnar - det är inget vidare.

Idag blir det bara packa, ska växla lite pengar nere på stan också - och hoppa in en sväng på bibblan och lämna och hämta ett par böcker!
Jag frågade mamma om dom hade internet i lägenheten och det hade dom inte... så jag kommer nog inte kunna uppdatera så jätte mycket... Ska försöka leta upp nåt internetkafé och se om jag kan koppla upp mig.
Eller om det finns internet på hotellen (vi ska ju nämligen bila ner till Frankrike).
Aja, ni lär ju märka om jag uppdaterar eller inte! Jag uppdaterar mer under dagen!

Puss

2 kommentarer:

  1. Ush jag längtar inte tills snön kommer tillbaka .. haha x]] <3

    SvaraRadera
  2. Sv; hihi jo , jag älskar också snö egntligen men nu vill jag helst ha sommar ;) hihi<3

    SvaraRadera