tisdag 21 juni 2011

Träning

Har använt denna bilden ganska många gånger förut, hoppas det inte gör nåt... :)
Denna tisdag har jag mest städat, kände mig riktigt pank - fast jag inte var/är det (det beror nog på att jag brukar ha gaanska mycket mer pengar än jag har nu) så jag frågade mamma om jag kunde hitta på nåt och göra samtidigt som jag tjänade lite. Det slutade med att vi kom överens om att jag skulle: Dammsuga hela huset, skura hela huset, sopa och skura trappan, damma hela huset + städa köket och badrummen... hehe, fast det var ju på mitt initiativ så...
Nej, egentligen gjorde jag det för att tjäna pengar - eftersom vi ska till Frankrike (och då ska jag växla in lite till euro) och sen för att vi ska till Stockholm efter Frankrike-resan!
Om en liten stund blir det träning, vi hörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar