onsdag 22 juni 2011

Nya kläder + koreanska


Lite random rubrik, hehe - men det kommer en förklaring till varför jag skrev så ;)

Sitter och äter Marabou och slappar, tv:n är på, tittar inte direkt men hör ju i bakgrunden...
Dagen idag har varit hyfsat lugn, har packat och varit en sväng på stan - där köpte jag en klänning (den ni ser på bilden) och två par trekvarts-leggings, vita och svarta! (Det ser lite sådär ut med de långa leggingsen till den klänningen men aja...)
Vi handlade lite med och tog en tur till Media Markt där mamma köpte en ny GPS.
Sen så har vi väl inte gjort så mycket mer, jag har läst lite men som sagt mest packat.
Pappa kom upp vid lunchtid, han hade köpt fem suuuuuper goda bakelser med grädde och jordgubbar på. Grädden låg på en "muffinsbotten" och inuti den fanns det sylt och vaniljsås, det var UNDERBART gott :)
Tack älskade pappa <3
Tänkte fortsätta packa lite, och gå igenom så att jag har allting, det är ju inte kul om man glömmer något!
Efter det tror jag att jag tar och sätter mig och läser en stund :)
Just det, det där med koreanska som jag skrev i rubriken - det handlade om att det som står på min arm/hand är skrivet på koreanska!

Jag tror inte att jag tar med datorn till Frankrike i alla fall - eftersom vi ska vara där tillsammans med mammas kompisar som brukar va där så har förmodligen de med sig en dator - och då är det ganska onödigt för mig att ha med den... Vi får se, antingen åker den med eller inte ;)
Jag kommer uppdatera ibland (hoppas jag) annars hörs vi om en vecka/en och en halv vecka! <3

Puss och Kram på er <3 :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar