fredag 27 maj 2011

Some say love, it is a river, that drowns the tender reed...

Some say love it is a razer, that leaves you soul to bleed.

Ska strax dra mig mot soffan och Talang, det är väl sista semin nu, om jag inte är helt fel ute :)
Idag har det mest varit, slappa, TV och datorn på schemat, fast jag har ju varit med Fia också!
Till mat blev det libanesiskt och lite Sushi, GOTT!
Och Imorgon blir det stan och köpa skolavslutningsklänning och lite annat!
Satt och gjorde en grej på datorn innan och så sparades det inte :( Gissa om jag blev irriterad!
Hade fixat myycket med den grejen så det var surt att det inte sparades... får väl fixa det i helgen ist...
Nu väntar soffan ;)

Puss <3

1 kommentar:

  1. haha vet inte om jag skickade kommentaren innan :D Men dina hopp var i alla fall jättesöta

    SvaraRadera