lördag 28 maj 2011

Stan

Nu blev det nån konstig text, men aja, ska strax ner på stan och köpa skolavslutningsklänning och lite andra saker, men tänkte slänga in ett litet inlägg först! Kom inte på något o skriva om... så vi kör på några snabba frågor istället! Tog bort några frågor, blir så långt annars.
Du heter: Johanna
Smeknamn: Nästan alla kallar mig Jojjo
Berätta något om dig själv som knappt någon känner till: Älskar att läsa (fast det vet/har nog alla som känner mg märkt;)
Beroende av: Choklad, familj, vänner osv.
får du oftast komplimanger för: Olika.
Brukar du skratta för dig själv: Hehe, ibland.
Äger du några converse: Jadå :)

Hur känner du dig nu: Trött och pigg på samma gång...
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, blått... olika, varierar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar ganska stort, helt klart beroende på hur jag känner mig men runt halv tio. Brukar vara ganska död på morgonen iaf.
Är du blyg: Nej...
Sysslar du med någon idrott: Haha, paddlar och sen så har man ju börjat på Friskis. Tydligen ;) 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, klart.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Inga planer,
Vad längtar du till: Sommarlov, Frankrike, Junedal osv.
Har du någon allra bästa vän: Jaa.
Tycker du om någon just nu: Det du ;)
Gröna eller röda äpplen:Gröna.
Har du bra tålamod:Oftast har jag ganska bra tålamod. Men det beror på/det skiftar.
Hur gammal är du: Tretton i vinter.
Vad tycker du om brunetter: Jag är brunett.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nope.
Vill du gifta dig: Jadå, men inte nu
Vill du ha barn: Samma svar som på förra
Solar du ofta: Ibland, men blir typ inte så brun.
Är du bra på att laga mat: Gillar och laga mat, och är ganska bra på det.
Är du höjdrädd: Det kan man säga.
Hur vig är du: Eh... nej. Fråga Filippa och Beata om mina baletthopp, så får ni se.
Är du musikalisk: JAA.
Gillar du att sjunga: Det är kul, men jag suger på det.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon och kväll. Mest morgon, tror jag.
Vilken ögonfärg har du: Mest brunt - lite grönt.
Vad kollar du på hos en kille/tjej. Insidan, ögonen.
Måste dra nuuu, puss på er.

1 kommentar:

  1. Hur vig är du?:
    -Så vig att man kan höra mina ben knäckas när jag böjer mig efter en gammal godis på golvet....
    Hhaha! :D

    Kram. A på onsdag???

    SvaraRadera