fredag 27 maj 2011

K4:a

Sitter och slappar lite framför tv:n ;) Vaknade typ i vanlig tid idag, orkade inte gå upp så läste lite... iaf, städade och dammsög hela lägenheten tidigare, fick pengar för det... dog lite men det är det värt -.-'
Igår på träningen så paddlade jag K4:a med Greta, Issa och David, det var lite vågigt, men det gick bra :)
Hade skojj i alla fall, det är ju det viktigaste!?
Vi paddlade typ från kanotklubben till stränderna bortanför piren, i vilket fall som helst så var det runt 7-7,5 km!
I onsdags när jag tränade aerobics med Beata och Filippa så skulle vi hoppa såhär: (hehe, typ, är inte riktigt så men ungefär)
Så fejlade jag så stort, hahaha, jag gjorde det iof med flit men ändå ;P Kunde seriöst inte hoppa, det såg säkert sjukt ut, filippa och beata fick sig ett gott skratt iaf ;) 
Nu ska jag dra och handla lite, måste ju äta, återkommer ikväll/senare i eftermiddag! 
Blev låångt inlägg xd (Balettbilden är tagen från google)

Puusss

2 kommentarer:

  1. hihi , det verkar som om ni hade roligt iallafall ! :D hihi <3

    SvaraRadera
  2. Du, vi måste gå på alla a-pass från och med nu! Vi ska bli bäst!!!
    Puss

    SvaraRadera