onsdag 20 februari 2013

Safe and Sound

Godkväll!

Veckan som har gått - hittills - har minst sagt varit händelserik, och jag har hunnit med en hel del!
I söndags steg jag upp relativt tidigt för att gå på Gudstjänst, väl hemma igen tog jag det lugnt, och passade på att läsa, och eftermiddagen/kvällen avslutades med middag hos mormor och morfar.
Dagen därpå, måndag vill säga, började skolan igen, och det var med saknad efter Långberget men en längtan efter vänner, som jag tog mig dit. Eftermiddagen tillbringade jag tillsammans med mina kära läxor, och kvällen framför Vetenskapens Värld.
Gårdagen förflöt i vanligt mak, och på eftermiddagen gick jag och ena brodern till träningen. Denna onsdag har sett ut i princip som vanligt, och nu är jag hemma igen efter några roliga timmar med bokklubben. Jag hoppas att ni haft en fin vecka, och dag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar