lördag 2 februari 2013

Och så var det februari!

Jag har sagt det otaligt många gånger tidigare, och jag säger det igen, det är inte klokt vad tiden går fort. Nog för att mina dagar och veckor är härliga, roliga och innehållsrika; en fin balans mellan att göra det jag tycker allra bäst om - men vad händer med dagarna?

Så för att summera min vecka, kan jag berätta lite om den:
Onsdagen började med en härlig sovmorgon, vilken ägnades åt läsning och lite plugg, därefter fortsatte dagen som vanligt. På kvällen åkte vi i familjen till badet, och jag tränade (simmade) i tjugo minuter.
Dagen därpå var torsdag, och avlöpte som torsdagar brukar göra. Under eftermiddagen tog jag det lugnt, och gick sedan (tillsammans med ena brodern) ner till klubben för träning - där vi sprang 9 km.
Gårdagen gick underligt fort, trots att vår skoldag är lång - och jag antar att det är ett gott tecken på att jag hade skoj!
Idag, lördag, agerade jag och en kompis under förmiddagen parkeringsvakter. Därefter tog jag mig till stan, där jag åt en bit, och inhandlade sedan en ny baddräkt - anledningen till detta är att vi på klubben simtränar varje lördag, och idag var det dags för mig att införa denna vana till mitt liv. Under kvällen kommer vi se på Melodifestivalen, och bara mysa! Jag hoppas att ni haft en underbar dag och vecka, kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar