söndag 2 september 2012

Böcker att läsa


Just nu ligger min läslista på lånade böcker någonstans mittemellan lång och kort, däremot är min lista på böcker jag vill läsa något längre.
Nyligen har dessa tre böcker (bilderna) - Miss Peregrines hem för besynnerliga barn, Personer du kanske känner och Rubinröd släppts, och jag tänkte låna hem dem så fort jag kan.
Nästa på listan är även; Jag minns inte varför jag älskar dig, Rör mig inte, Korsad (uppföljaren till Matchad, boken har dock ej släppts på svenska än), The golden lily +eng (den andra bokens i serien Bloodlines, serien har inte blivit översatt till svenska), Bitterblue +eng (den avslutande delen i trilogin De Utvalda, boken släpps på svenska 2013), Pandemonium +eng (andra delen i trilogin Delirium, ej översatt till svenska ännu) och The perks of being a wallflower.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar