lördag 11 februari 2012

Packa Packa Packa.


Packa.

Det är vad denna Lördag kommer gå åt till.
Cirka två A4 papper har fyllts med bläck, alltså, med saker jag måste ha med mig till Dalarna.
Vi åker imorgon på morgonen, och vi beräknas vara framme någon gång på eftermiddagen.
Hela lägret "går ut på" att vi kommer åka längdskidor i mängder, men även simma, gymma och bara umgås, det ska hur som helst bli väldigt roligt!

Jag kommer också att förbereda några tidsinställda inlägg, hur många jag kommer skriva, det får bli en överraskning - men jag hoppas att ni kommer få ett alldeles underbart Sportlov med mycket roligt planerat!
Jag kommer också, eventuellt, ha möjlighet att låna en dator där uppe - och om inte annat så dyker det förmodligen upp ett mobilinlägg då och då.

Puss och Kram!

2 kommentarer:

  1. sv: Tack så mycket Johanna! :)<3
    verkligen :D Jag tror jag såg på tvåan :D
    Vad roligt att åka till Dalarna ! :)
    har ni lov nu ? :D

    kram!

    SvaraRadera
  2. sv: Åå , vad fuskit ! ;)
    tror att vårat lov är om ca 2 veckor eller så ! :) <3

    SvaraRadera