fredag 10 februari 2012

Je t'amie


 A dream is a wish your heart makes.

Hej!

Jag har precis kommit hem från en heleftermiddag på café och stan med de underbara tjejerna från klassen. 
Vi hade det verkligen skoj och gick runt och provade skolavslutnings kläder och skor till sommaren ( snacka om att planera i förväg), och jag inhandlade några presenter och en T-shirt.
Vi fikade också, och avnjöt både varm choklad med vispgrädde och chokladbollar - med andra ord, ett perfekt avslut på de sex gångna veckorna tillsammans med klassen, denna vårtermin.
Ikväll kommer jag bara umgås med familjen, och så vitt jag vet ska vi se på Pirates of the Caribbean - In stranger tides.
Hoppas att er dag varit toppen och att ni passar på att njuta av lovet! (Eller ja, för er som har lov.)

Puss och Kram!


1 kommentar:

  1. Jag ska också se på pirates of the caribbean ! :D
    Eller jag ser på de just nu :)<3

    SvaraRadera