torsdag 22 december 2011

Your love is my turning page.

...If I had only felt how it feels to be yours
Well, I would have known what I've been living for all along
What I've been living for...



Hejsan!

Idag har jag haft skolavslutning, med andra ord - jag har gått en hel termin i sjuan.
För första gången känns det lite rastlöst att ha lov, med detta menar jag självklart inte jag inte vill ha lov, eller att jag inte har längtat - för det har jag - nej, jag menar mer att tiden har försvunnit så snabbt att jag inte vet vart den tagit vägen.

Dagen har annars rusat förbi snabbt, morgonen spenderades på småbrödernas avslutning och sedan gick jag till min. 
Efter detta har jag varit hemma och kokat kola, det är ju faktiskt jul snart!
Hoppas att ni haft en underbar dag!

Puss och Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar