fredag 23 december 2011

Dan före dopparedan!


Dan före dopparedan och stämningen är på topp, men var är all snö?
Vid det här laget borde det (om man ska följa de senaste två årens schema) ligga 1 meter snö ute.

Klicka för att läsa vidare om min dag!



Hej!

Jag vaknade upp imorse och insåg att det idag det faktiskt bara är en dag kvar (hur man nu vill se det) till Julafton.
Med detta faktum konstaterat är längtan stor, tänk att det var ett år sedan det var jul.

Min dag har varit toppen, förmiddagen var lugn - jag och mamma åkte ut på stan och mini-shoppade lite. 
Jag hittade en svart skjorta, se bilden längst ner + några andra småsaker^^
Jag har också redan fått två små julklappar av Filippa och Saga, mysigt :)

Hoppas ni haft en fin dag!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar