onsdag 23 november 2011

Gårdagen är historia, morgondagen ett mysterium - dagen idag är en gåva.


Hej!
 
Sitter framför datorn och lyssnar på musik, har pluggat lite också - även om jag strax ska plugga ännu mer.
Dagen idag har varit väldigt bra, sovmorgon till klockan 09.45 och sedan SO, där vi fick reda på att vår Matte och Biologi lärare var sjuk (vi har samma lärare i båda de ämnena + Kemi). 
Så efter SO:n hade vi lång håltimma/lunch och sedan Svenska - efter det slutade vi. 
När skolan var slut gick jag till pianot där jag satt och läste i en timma (i och med att de två lektionerna ställdes in, slutade vi tidigare) och efter pianot gick jag hem. Väl här hemma har jag som sagt mest pluggat och slappat.
Hoppas att er dag varit bra?

Puss och Kram! :-*

2 kommentarer:

  1. Sv: nee ,jag vill ha snö ! :o
    uh vad skönt med sovmorgon ! :D
    min dag idag har varit bra typ ( var ledig från skolan idag) var i örebro hos doktorn och kollade min handled ^^ .. haha XD <3

    kram!

    SvaraRadera
  2. Hej darling!
    Pga min BD- depression så har jag varit lite off med bloggandet... Tror inte att jag svarat på dina kommentarer, så:
    De gula skorna finns på heppo.se
    Som sagt, jag är också deppig, men sakta men säkert börjar skollivet att fylla igen mitt hål i hjärtat... nästan. Ha det underbart min kära fågelmamma!
    /F

    SvaraRadera