fredag 25 november 2011

Counting down the days...

Hej!

Sitter framför datorn och fixar lite, Fia gick alldeles nyss.
Jag hade tänkt berätta lite om min dag idag, som såg ut såhär:
  •   Vaknade och gick upp på morgonen, tog mig till skolan tillsammans med Isa och Sofia och hade Franska.
  •  Därefter hade vi idrott, där vi utövade basket - med blandat resultat.
  • Efter idrotten hade vi svenska där jag skrev klart en uppsats. Till lunch blev det kyckling och efter det hade vi SO där vi inte höll på med något särskilt - vi fick tillbaka en uppsats och pluggade på en läxa, och när vi var klara med detta fick vi gå - då var klockan 13.00.
  • Efter skolan följde Sofia med mig hem och vi har pratat, tittat på Twilight och tagit det lugnt.
Näst på schemat är att laga mat, eller tacos rättare sagt.
Hoppas ni haft en bra dag - sex dagar kvar tills första december och ingen snö. Förtvivlad.

Puss och Kram!

2 kommentarer:

  1. sv: jag vill ha snö tills 1 december jag med ;)
    men hoppas iallafall på snö tills julafton .. :D

    Jag var altså i örebro för att kolla min handled eftersom jag ej är normal.. haha jag har "magulung-syndrom" ^^ vilket gör att mina handleder är svaga & snea .. XD lite udda förklarning men men :P

    Puss !

    / Julia <3

    SvaraRadera
  2. SV: hihi , detär lite udda men det är farfars fel att jag har det.. :P men en del av mina släktingar har också det.. XD

    Btw, vem hejar du på i idol ? :D
    Puss ! <3

    / JuliA

    SvaraRadera