torsdag 29 september 2011

Sommarvärme!

Ännu en underbar dag har (snart) passerat och denna dag privilegierades vi med extra bra väder, termometern mätte nämligen hela 30 grader!
Dock har den stått i solen hela dagen - men det är minst 20-25 grader i alla fall (tror jag^^)
Idag var det som jag nämnde i ett utav de förra inläggen friluftsdag.
Vilket innebar...:

Dagen började med att Jag, Fia och Isa tog oss till badet.
Där simmade vi 150 m bröstsim och 50 m ryggsim - sedan hade vi fritt bad.
Runt en halvtimma/trekvart innan vår "badtid" tog slut gick vi upp och duschade osv.
När vi var klara åkte vi med bussen till idrottshuset där vi åt lunch (vi hade med oss mat), och sedan tog vi oss till stadsparken där vi orienterade.
Det var en bana med 9 kontroller på 3 km, om man tog fågelvägen...
Jag, Laura och Isa lyckades i alla fall klara alla på 56 minuter och 40 sekunder - stolt!^^
Nu ska jag göra mig i ordning för träning + plugga.

Ha det bra!

Puss och Kram :-*

2 kommentarer:

  1. Sv: En dagdröm <3
    Tyvärr inte en sann...
    *order

    Oh my darling, Of course I will come with you!
    <3

    SvaraRadera
  2. Det har varit jätte skönt väder ! :DD

    Vad händer under helgen då? :))

    SvaraRadera