tisdag 13 september 2011

Hej!

Sitter framför datorn och lyssnar på musik - jag har precis ätit mellanmål, ska ju på träning om en dryg timma!
Vädret är lite sådär, det har blåst och regnat en del idag, så vi får väl se om det blir någon paddling!

Dagen idag har varit rolig, såhär såg min tisdag ut:
  • Vakande och gjorde mig i ordning.
  • Klockan halv nio gav jag mig av mot Stadsparken för idrott! Vi skulle öva på Skoljoggen varvet som vi ska springa imorgon! Alla skulle springa/gå tre varv^^
  • När vi kom tillbaka till skolan hade i Franska och sedan var det lunch.
  • Efter lunchen var det KLT, alltså klasstimma, där vi tog upp nödvändiga saker som gäller för den kommande veckan osv.
  • När KLT:n var slut hade vi håltimma och sedan stack vi till Syslöjden - jag stickar Lovikkavantar just nu!
Hoppas att er dag varit bra!

Puss och Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar