onsdag 14 september 2011

Fyra varv - Sex km.

Hejsan!

Sitter framför datorn och slöar - tänkte sätta mig och läsa lite alldeles strax ( Boktjuven ).
Skoldagen har varit bra, väldigt lugn^^
Istället för att ha vanliga lektioner på förmiddagen (innan skoljoggen) så hade vi Arbetslagsdag, vilket innebar att vår klass - tillsammans med parallellklassen - blev indelade i olika grupper om runt 10 personer, som fick gå till fyra olika stationer!
När dessa stationer var avklarade åt vi mat och sedan fick vi skynda oss upp till Stadsparken.
Jag själv sprang fyra varv, och jag har för mig att ett varv var 1,3 km / 1,5 km långt.
Alltså sprang jag nästan sex kilometer :)
Efter skoljoggen gick jag till pianot och sedan hem!

Hur har er dag varit?

Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar