lördag 3 september 2011

Grönt 50/60-tal!

Hej!

Idag har jag varit ute med mamma och shoppat - det blev ett linne, ett par leggings, ett par jeans, en tröja och en UNDERBAR grön 50/60-tals klänning!
Är helt kär i den! (Och det andra jag köpte med, såklart)
Resten av dagen har varit lugn - mest suttit framför datorn - ikväll blir det Lingon-film (alltså, Hur många lingon finns det i världen?) Några av mina kompisar har sett den och sagt att den är jättebra, så nu är det upp till bevis^^

Ha en fortsatt bra Lördag och kväll!

Puss! <3


4 kommentarer:

  1. SV; haha , okey vi trodde att vi skulle gå norr hela tiden och allt men sen kunde vi inte hitta små stigar och sånt XD

    Det gör vi ;)
    Puss <3

    SvaraRadera
  2. Vad fin den var! Jättesöt! Jag vet inte vilket tal man ska sätta på den, känns som en blandning mellan 50/60 , som du också skrev :), skulle jag också chansa på:D

    Meterlånga ben?
    Lingon-filmen har många tipsat mig om, får se vad du säger :D
    /You know who. Inte? Kyo, Heathcliff, Conrad, Jeremiah, Jack osv...

    SvaraRadera
  3. Sv: Synd att inte filmen funkade, kanske borde du ta en titt på ARN 2 som visas på tv nu? :D
    /Filippa

    SvaraRadera
  4. Jätte söt klännin ! :)

    Vad lång du är ! :DD<3

    SvaraRadera