fredag 2 september 2011

And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder.

Hej! 

Sitter och snackar med Fia, hon ska äta här och sedan ska vi se på en film - Water For Elephantes.
 Dagen idag har varit great, vi hade Språk, Idrott - vi hade orientering (jag och Fia var så bäst^^ höhö), efter det var det Svenska och sedan var det lunch.
Vi avslutade dagen med SO.
Efter skolan stack jag till min mormor, vi skulle gå och kolla på lite saker på stan.
Hittade hur mycket snyggt som helst - tur att man ska ut och shoppa med mamsi imorgon^^ 
Ha en UNDERBAR fredagskväll och helg - vi hörs!
Puss <3





1 kommentar:

  1. roligt med orientering :D
    Jag är as dålig på det , sist vi origenterade så gick jag och min kompis ca 10 m innan vi hade lyckats gå vilse så fick typ gå tillbaka och börja om :O hihi<3

    SvaraRadera