fredag 5 augusti 2011

Kapitulera Omedelbart Eller Dö

 Bild tagen hos Farfar
 Bild tagen påväg upp i Globen SkyView i Stockholm!

God Morgon!

Idag sticker jag till Betel med Filippa, det ska bli jätteskojj - ser fram emot det!
Men först tänkte jag skriva ett litet inlägg :)
För några dagar sedan läste jag ut boken Kapitulera Omedelbart Eller Dö
- den var ganska annorlunda och poetisk, men väldigt bra! 
Rekommenderar den! 
Vidare på ämnet böcker och filmer så hade jag och Filippa tänkt ha filmmaraton i Betel...
Grejen är att vi har 27 timmar film, så vi måste nog dela upp det lite!
Vi får se om jag uppdaterar något under helgen, annars får ni ha en underbar Fredag och helg!
Puss 
Johanna<3

2 kommentarer:

  1. ajdå "/ vi får nog ta de försiktgt ;)
    det gör vi verkligen ! Kram o puss !! <3

    SvaraRadera
  2. de ska ja :)
    JA ÄNDAST 2 VECKOR -.- oh vi måste ju hinna träffas också , eller ? ;)
    puss o kram !! ♥♥

    SvaraRadera