torsdag 4 augusti 2011

Cherry Red

Hej!
Det har inte blivit så mycket uppdatering på sistone, dels för att jag inte haft tid, och dels för att jag inte varit så sugen...
I vilket fall som helst så finns det mycket att berätta om veckan som gått och vad som kommer hända under de närmaste dagarna - är inte säker på att jag kommer kunna få med allt i ett inlägg - but anyway, det löser sig!

Under de senaste dagarna har jag och mina bröder varit hos vår mormor och morfar -egentligen har vi inte gjort så mycket där, förutom att bada, läsa och se på film! 
Idag är sista dagen hos dom (för mig) för imorgon sticker jag till Betel med Filippa, det ska bli hur kul som helst, ser verkligen fram emot det! :)
Kommer hem igen på söndag!

Puss
Johanna

1 kommentar:

  1. haha , nej det är verkligen inte kul ! Vet du ? brun blir inte ja heller . Jag känner bara att jag blir blekare o blekare ;)
    Ja , det var synd att de inte gick sist , Hör av dig när du är hemma så kan vi ju alltid ta chilli-Thai igen ;)
    Kram !! <3

    SvaraRadera