måndag 6 juni 2011

Sveriges nationaldag!

 Lite udda bild,men aja.... tyckte den blev fin i alla fall ;)

Idag är det Sveriges Nationaldag!
Håller på o packar lite så hinner inte skriva så mycket :)
Gårdagskvällen var lugn, slappade, såg på tv och läste typ, hehe, missa Solsidan ;/
Och idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske va med nån kompis. 
Det är bara TRE dagar kvar i skolan, på dessa ska vi hinna med att:
  • Storpacka och städa
  • Spela brännboll mot lärarna inför hela skolan ;)
  • Ha klassfest 
  • Öva i kyrkan till skolavslutningen 
+ lite annat också, tror jag :)
Vi hörs, xxx

2 kommentarer:

  1. Härligt den ska jag läsa är den bättre än om jag stannar? :) Ja missade också solsidan igår :( Blir det någon form av träning på onsdag?

    SvaraRadera
  2. Heja Sverige ! ;D

    haha ;P

    Åh slutar ni typ den 10 : e som filippa och dom ? :o fuskit , haha vi slutar den 16 ; e.. :P

    <3

    SvaraRadera