torsdag 9 juni 2011

SKOLAVSLUTNING IMORGON!!!!

Helt *sjukt*, det är skolavslutning imorgon! Omgomgomg, sjuuukt taggad!
Jag vet inte hur länge jag väntat på detta, gått fram och tillbaka varenda dag senaste månaden och räknat ner, haha, nej inte riktigt, men har VERKLIGEN sett fram emot det här i... jag vet inte hur länge!
Kommer ihåg när vi började sexan, gud vad stora vi tyckte vi var då, äldst på hela skolan ;)
Nu, när vi börjar sjuan, kommer vi vara minst.
Dagen idag har varit underbar, samtidigt lite sorglig. Kommer ju aldrig sitta i den bänken i det klassrummet på den skolan igen.
På förmiddagen spelade vi brännboll mot lärarna, det är tradition, men eftersom lärarna och rektorn var osäkra på vädret, så vi var i idrottshuset i A-hallen istället!
Lärarna vann, så surt, trodde vår gympalärare (som räknade poängen) skojjade först, han brukar vara lite ironisk/dra skämt, jag väntade och väntade och väntade på att han skulle säga: Ni vann!
Men det kom aldrig, hehe, då insåg jag att vi förlorat! :S Riktigt surt!

Aja, dagen var fantastisk, men som sagt lite sorglig också :/ 6A har varit en TOPPEN KLASS, älskar er!
Imorgon ska jag sjunga och spela piano på skolavslutningen ;O Önska mig lycka till ;)
Just det, var på stan med Fia sötnosen idag också, hon skulle köpa lite grejer, så följde med och var smakråd så att säga, hehe ;)
Iaf, underbar dag och imorgon väntar ännu än <3
Puuss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar