torsdag 2 juni 2011

Låång helg!

Hej alla därute ;)
FEM DAGARS LEDIGT, kan det bli bättre?
Och när vi kmr tillbaka till skolan på tisdag är det bara tre dagar kvar, dom tre dagarna kommer vi förmodligen ägna mest åt att packa. Sen på fredag så är det skolavslutning, dags o säga hejdå till klass 6a, kmr sakna er... samtidigt som jag ser gaalet (haha, Isa, det kanske påminner dig om nåt;) mycket fram emot att börja sjuan!
Btw, jag har inte tänkt på det så mycket, men denna månaden drar jag ju till Frankrike! ;)

Igår på aerobicsen med Filippa, Stina och Beata sparkade jag med ena benet ganska högt, hade dock inga skor på mig, så ramlade... haha, alla tanter inklusive Filippa, Stina och Beata skrattade ;O T.o.m ledaren. Men det gjorde inget, flummade ganska mycket jag med xd Det var skoj iaf!
En annan sak som hände igår, var att min äldsta lillebrorsa och en annan från hans klass kom ner för trappan i skolan med en hink fylld med vatten, självklart skulle Leo "fylla" händerna med vatten och kasta det på mig, fick varmt vatten i munnen och på kläderna, spotta ut en del med ;) Isa, Fia, Leo och en massa andra började garva hur mycket som helst, och jag med :D Hade en riktigt bra dag igår!

Idag vakna jag ganska tidigt, bröderna väckte mig med att den yngsta skrek: JAaaaaa, TV:n!
Aja, gick upp och bestämde mig för att rensa datorn, den har varit så slö på sistone, sen städade jag i princip hela rummet och slängde två stora plastpåsar med bara skräp + en massa saker jag ska ge bort.
Nu har jag precis ätit mat, tänkte slappa lite och kanske se på film ;)
Uppdaterar mer snaart!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar