onsdag 1 juni 2011

Aerobics med Filippa och Beata

Rubriken säger det mesta! Om en liten stund ska jag på Aerobics med Filippa och Beata, i alla fall Filippa!
Det ska bli jätte skojj :)
Sitter fortfarande och fixar bilder på photoshop, det går hyfsat, i alla fall så går det framåt!
Lägger upp en bild som jag redigerade lite snabbt, klicka på bilden för att komma till "före"-bilden.

 
Ganska stor skillnad, eller hur!? ;)
Nu ska jag ta och packa lite inför träningen, ni får ha det så bra!

Puss

3 kommentarer:

  1. Stina ska med också :)! :D
    (glömde säga det<3 )
    /Filippa

    SvaraRadera
  2. Sv: Det vill hon säkert!!! <3
    Vad duktiga vi va, vi *hm* trillade ju inte alls ;)<3

    SvaraRadera
  3. Sv; okej vad roligt att ha fotoshop :P
    Skulle också vilja ha det men ja tycker att jag kan nog klara mig utan det ett tag till ;D hihi<3

    SvaraRadera