onsdag 6 april 2011

London:)

Idag blev det en stor bild, woow, fantastiskt... eller hur? ;)'
Visst är det, bilden är tagen i London förra sommaren, det är Natural History Museum i bakgrunden!
Bilden är tagen första eller andra dagen! Saknar fett mycket :(
Idag var en vanlig dag i skolan, förrutom att vi bytte klassrum och att vi hade elevråd. Heh, jag satt och kladda med grön tuschpenna på händerna... great när man ska spela på konsert senare ikväll :$
Hoppas det går bra... ska presentera mig själv också, fast det valde jag själv så jag har inget och klaga på... ;) 
Nu blev det lite långt inlägg men aja... hoppas ni orkar läsa iaf (Y'

Kram 


1 kommentar:

  1. haha, långt som vanligt :P <3
    Det gick ju bra på konserten! (Y'
    Shit, va kul du, jag & Jenny kmr ha det i eftermiddag
    älskar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! <3

    SvaraRadera