onsdag 6 april 2011

Everybody knows

Sitter och lyssnar på musik och taggar inför konserten ;) Nu gäller det'
Som tur är, är jag inte själv... Fia ska spela med, sen så kommer det säkert va någon annan där som man känner^^
Idag så snacka vi lite om de nya klasserna som vi kommer till nu till hösten då jag börjar sjuan...
Jag kanske är efter, men har alltid suttit och funderat och tänkt att: Det är ju låångt kvar tills vi får reda på våra ny klasser. Idag nådde verkligeheten ifatt mig.
Det är runt två måndader tills jag slutar sexan...
Det är i början av maj som vi får reda på våra klasser, alltså om runt en månad kvar...
Det är lite mer än en månad kvar innan vi får träffa vår nya klass...

Jag säger bara Oh my god... :O Måste sticka nu, give me a good luck'

Kram

1 kommentar:

  1. Ursäkta mejj men, FYFAAN VAD JAG LÄNGTAR TILL MAJ!!! :@ (L)
    DET ÄR SÅ JÄVLA LÅNG TID KVAR!!!!!!!!!!!!!!! :(
    as usual, jättefin blogg älskling <3

    SvaraRadera