onsdag 23 januari 2013

De senaste dagarna!


 I söndags var jag ute med härliga tjejerna från klubben, och pappa, och åkte längdskidor. Vi tog oss runt 1 mil, och efteråt njöt vi av våfflor med grädde och sylt, mums!


Måndagen dagen därpå förflöt i princip som vanligt, och efter att ha gått hem från skolan med lillebror, gjorde vi i ordning ett glas varm choklad med grädde och njöt.



 I går, tisdag, när jag skulle gå hem från skolan, lyste solen upp en alldeles klarblå himmel och allt badade i det vackra ljuset. Jag bestämde mig därför för att ta en sväng till Vätterstranden, något jag absolut inte ångrar - vågorna på sjön hade fått den nylagda isen att splittras, och när denna sedan frusit fast igen under natten, bildades det som isskulpturer på vattnet. 
Väl hemma igen gjorde jag i ordning en smoothie, och en macka med brieost, och sedan bar det av mot träningen.


 Denna onsdag, var ljuset ute precis lika vackert som igår, och när jag gick till och från skolan njöt jag fullkomligt av att vara ute, trots den kyliga luften - ja, jag älskar verkligen vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar