lördag 8 december 2012

When summer came to me


Jag har aldrig varit särskilt mycket för att skriva dagbok - jag minns i och för sig när jag var liten, och hade fått några av kompisar på kalas, och att jag skrev ner småsaker lite då och då. Nu är jag blivit äldre har jag dock övergett den strategin, och istället har bloggen blivit lite som en mini-dagbok.
Hur som helst satt jag och kollade igenom arkivet, när jag hittade bilderna från Frankrike och Alperna, som vi var på semester i förra året, och jag kommer ihåg allting som om det var igår!

På tal om igår, så var gårkvällen riktigt rolig, och jag spenderade lite kvalitetstid med tjejorna - något som inte händer allt för ofta, förutom i skolan!
Dagen idag kommer innehålla shopping på stan med Laura, samt mys med familjen och eventuellt lite skrivning på SO uppsatsen - jag hoppas att ni får en fin (och snöig) dag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar