onsdag 5 december 2012

I kö på både Önske- och läslistan


När jag var elva år gammal läste jag min allra första bok på engelska, och inte helt förvånade (?), var det Twilight. Sedan dess har mitt intresse för att läsa böcker på engelska ökat radikalt, och numera är ungefär en tredjedel av de böcker jag läser på engelska.
 I inlägget nedan, skriver jag om två av böckerna som ni ser på bilden, alltså City of Bones och The Host, och dessa är två böcker jag längtar riktigt mycket efter att få läsa - likaså Bitterblue (som är den avslutande delen av De Utvalda, eller Graceling-trilogin, som den heter på engelska), samt I Am Number Four, som även finns som film, och som jag ännu inte hunnit se.
Så ovanstående böcker har skrivits upp på önskelistan, och om jag inte får dessa kommer de lånas/köpas hem fortast möjligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar