tisdag 18 september 2012

Taizé konfan


Bild tagen av Pappa

Det märks verkligen att det är höst nu; löven har börjat gulna och till och med falla av, det är mörkt klockan åtta på kvällen, det ryker när man andas på morgonen, kinderna blir röda och vädret är antingen sådär höstigt ruggigt eller strålande fint. Men faktum är att jag tycker att det är mysigt, det är klart att jag älskar sommaren, men hösten kan vara minst lika fin, och tiden går så fort att julen kommer vara här tidigare än man anar.

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, förutom att vi slutade en timma tidigare på grund av en lärarkonferans. Efter skolan gick jag och Laura hem, och sedan mötte vi upp Fia för att gå på Konfa-träff. Gruppen verkar faktiskt ganska mysig, och jag tror att vi kommer få det kul tillsammans. 
Jag kom hem för en timma sedan och ska strax äta, och sedan bara ta det lugnt - ha det bra, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar