torsdag 13 september 2012

Skoljoggen, Bibblan, Konfa, Film och Jour

 
 
Under gårdagen hände det en hel del saker.
Jag började dagen med att cykla till stadsparken tillsammans med Isa och Fia för Skoljogg. Jag skulle gissa att varje varv var kring +1 kilometer långt, och jag sprang sju varv. Efteråt stack vi hem igen och duschade och sedan fick vi skjuts till skolan. Väl där hade vi fotojakt tillsammans med sju och nio J i samma arbetslag som vi.
Efter skolan hade jag piano och sedan gick jag ner till biblioteket där jag träffade några kompisar och sedan mötte jag upp Fia, Laura och Pappa för att gå på konfirmationsinskrivning.
 
Denna torsdag har varit i princip som vanligt, vi hade franska följt av KLT, hemkunskap, SO och kemi där vi såg på The Day After Tomorrow, en film som handlar om klimatkatastroferna som vår globala uppvärming orsakat. Senare idag har jag även tränat.
 
Imorgon har jag jour tillsammans med Fia, och vi ska stå i cafeterian hela dagen. På eftermiddagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, mer än att jag måste ner till klubben för att packa kanoten till helgens kommande tävling, i övrigt ska jag mest ta det lugnt och umgås med familjen.
Jag hoppas att ni haft en fin dag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar